Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/05/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

H & M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad.
  • Reprezentowanie marki H&M podczas każdego kontaktu z klientem.
  • Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów przyczyniając się tym samym do zwiększania sprzedaży.
  • Efektowne wykorzystywanie systemów i procedur by maksymalnie wykorzystać czas poświęcony obsłudze klientów.
  • Przestrzeganie przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
  • Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.

Kogo szukamy?

Podobnie, jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś być zorientowany/a na sprzedaż, mieć otwarty umysł, posiadać wyjątkowo rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy w zespole, być zmotywowany/a oraz być optymistą/tką.

Powinny cechować Cię także:

  • Przyjazne i pomocne podejście do klientów i kolegów.
  • Otwartość na feedback, a także zdolność do komunikowania się z zespołem i z przełożonymi w sposób jasny i klarowny.
  • Zdolność do wielozadaniowości i do radzenia sobie z dużym nakładem pracy.
  • Dążenie do terminowego wykonywania swoich zadań w sposób możliwie najbardziej skuteczny.
  • Gotowość do dalszej nauki.
  • Powinieneś również znać biegle, zarówno w mowie jak i piśmie, język polski oraz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Liczne benefity, min: karta zniżkowa na zakupy w H&M, pakiet medyczny, ubezpieczenie, zniżki sportowe i rekreacyjne.
  • Pracę w przyjaznej, międzynarodowej atmosferze, gdzie promuje się różnorodność, każdego traktuje się z szacunkiem oraz wspiera się rozwój zawodowy.
  • Nowoczesne biuro z licznymi strefami wypoczynku i codzienną dostawą świeżych owoców, usytuowane w dobrze skomunikowanym miejscu w centrum Warszawy.

Wymagania

Do Centrum Obsługi Klienta H&M w Warszawie, w którym oferujemy wsparcie klientów pochodzących z 9ciu rynków europejskich poszukujemy...

Prezentacja firmy

ABOUT H&M

H&M is one of the world’s leading fashion companies. We are... constantly expanding our financially solid business in order to offer even more customers Fashion and Quality at the Best Price in a Sustainable Way. We welcome diversity and cherish teamwork as the best way to reach results. Our employees make this happen in a challenging and exciting workplace with an open-minded atmosphere.

ABOUT US

H&M’s Customer Service is a multichannel and multi-brand organization with a focus on delivering professional and quality service for customers of all brands via multiple channels. The customer is at the heart of everything we do! Today Warsaw H&M Customer Service employees nearly 200 employees and is a part of the global Customer Service family of almost 1800 employees located in nine centers around the world. Within our Customer Service center we provide service to customers in nine markets including Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Russia, Slovakia and Turkey.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry