Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest Firma, która jest światowym liderem w obszarze wydajnych rozwiązań z zakresu energii, tworzenia inteligentnych budynków oraz systemów transportowych nowej generacji. W obecnej chwili świadczy usługi dla Klientów w ponad 150 krajach.
W chwili obecnej poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (umowa zastępstwo do maja 2018r.). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrację i realizację administracyjną zleceń serwisowych i zamówień sprzedaży oraz rejestrację czasu pracy techników. Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny również za wystawianie zamówień zakupu towarów i zlecen wydania towarów z magazynu, wystawianie faktur sprzedaży oraz kontakt z Klientem. Brzmi interesująco? Aplikuj na nasze stanowisko!
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę na zastępstwo (do maja 2018r).
- Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna oraz ubezpieczenie).
- Możliwość rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar: administracja, obsługa klienta, księgowość).
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Dobrą znajomość obsługi MS Office, w szczególności programu Excel.
- Zorientowanie na współpracę z Klientem.
- Dobrą organizację pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów.
- Dynamikę w działaniu i skrupulatność.
- Otwartość oraz komunikatywność.