Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) istnieje od 2002 r. Dynamiczny rozwój, systematycznie zwiększany udział w rynku pracy tymczasowej, Agencja zawdzięcza przestrzeganiu jakości świadczonych usług oraz rzetelnemu traktowaniu swoich Pracowników.
Poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy tymczasowej na stanowisku:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa/ Ursynów
Nr ref.: SOK/URS
Czas pracy:
- 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku,
- zmiana 06:00-14:00.
Obowiązki:
- przygotowywanie przesyłek na punkt przyjęć,
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klienta,
- udzielanie informacji o przesyłkach i usługach.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze Klientów oraz orientacja na Klienta,
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
- znajomość obsługi komputera,
- nastawienie częściowo na pracę fizyczną (obsługa przesyłek).
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- pracę w międzynarodowej firmie logistycznej,
- wynagrodzenie miesięczne 2312 zł brutto plus premie.
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV. Dziękujemy za przysłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby również zapraszamy do siedziby Agencji osobiście:
Agencja Pracy Czasowej Tempus A
ul. Meander 15
02-791 Warszawa
godziny otwarcia: poniedziałek- piątek,10.00- 16.00
Agencja zajmuje się leasingiem pracowniczym, rekrutacją stałych pracowni... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.