Opis stanowiska pracy
Resibo to polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne i skuteczne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Skomponowane z najwyższej jakości składników kosmetyki Resibo są w co najmniej 95% naturalne i w 100% wegańskie, co zostało potwierdzone certyfikatami Vegan Society i PETA. Razem możemy stworzyć jeszcze lepszą przyszłość.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oferowane przez nas stanowisko wymaga pasji, zaangażowania i wielozadaniowości. Również zrozumienia Klientów, cierpliwości, wiedzy z zakresu kosmetyków naturalnych, pielęgnacji oraz umiejętności organizowania pracy.
W zamian za Twoje pozytywne podejście, pasję i wkład w rozwój Resibo - oferujemy Tobie dołączenie do zespołu profesjonalistów, wyjątkową i interesującą pracę, dzięki której będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie wizerunku świetnej marki.
Czym będziesz się zajmować:
- dbanie o spójne i pozytywne doświadczenia Klienta w kontakcie z marką w ramach budowy wizerunku marki,
- udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na zapytania Klientów (m.in. na temat statusu zamówień́, dostępności i szczegółów poszczególnych produktów), również na pytania dot. pielęgnacji w: korespondencji mailowej, na infolinii, poprzez czat, konsultacjach video etc.
- bieżące obsługiwanie zamówień internetowych (weryfikacja zamówień (w tym poprawności), monitoring wpłat, statusów zamówień, etc
- prowadzenie kompleksowej obsługi posprzedażowej dla zamówień internetowych (zwroty, reklamacje, opinie, etc.)
- analizowanie danych pod kątem zachowań klientów i podnoszenie jakości obsługi klienta
- monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniami systemów związanych ze sprzedażą internetową
- przygotowywanie wewnętrznych podsumowań/statystyk prowadzonych działań wraz z wnioskami i rekomendacjami.
Nie wahaj się i prześlij nam swoje CV, jeśli:
- obsługa klienta, kontakt z klientem, chęć pomocy i kosmetyki to dla Ciebie codzienność i nie wyobrażasz sobie bez tego świata,
- jesteś w pełni samodzielny/a, sam/a proponujesz rozwiązania,
- potrafisz znaleźć wyjście w trudnych sytuacjach i wiesz jak się zachować w każdej sytuacji,
- potrafisz zdobywać informacje, analizować i wyciągać wnioski,
- poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najdziwniejszymi przypadkami i pytaniami od klientów,
- pracujesz kreatywnie i chętnie sięgasz po nieszablonowe rozwiązania,
- jesteś ciekawy/a, również świata.
Czego od Ciebie wymagamy?
- 2-3 letniego doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- mile widziane wykształcenie średnie,
- doświadczenie w branży kosmetycznej będzie atutem,
- wysokiej komunikatywności,
- wysokiej kultury osobistej,
- pozytywnego nastawienia do życia i pracy,
- umiejętności organizacji czasu pracy, wielozadaniowości,
- samodyscypliny, konsekwencji oraz ukierunkowania na realizację celów,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- czynnego prawa jazdy (kategoria B).
Co oferujemy w zamian:
- dynamiczną pracę w wyjątkowo ciekawym zespole pasjonatów,
- przyjazną atmosferę w pracy w niekorporacyjnym środowisku,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- możliwość rozwoju osobistego poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne spotkania integracyjne,
- regularną dostawę najlepszych kosmetyków
Prezentacja firmy
Resibo to polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne, z...
Resibo to polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne, zdrowe i skuteczne kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała.
Zamknięte w ekologicznych opakowaniach, skomponowane z najwyższej jakości składników kosmetyki Resibo są w co najmniej 95% naturalne i w 100% wegańskie, co zostało potwierdzone certyfikatami Vegan Society i PETA.
Produkty Resibo już po zaledwie roku istnienia firmy na rynku uzyskały Złote Godło Quality International w kategorii produkt przyznawane w ramach największego programu projakościowego w Polsce, realizowanego m.in. pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. To potwierdzenie najwyżej jakości kosmetyków naszej marki.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/01/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Internet / e-commerce, Praca Doradztwo / Konsulting