Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: ŚremTwoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma projektująca, produkująca i sprzedająca dobra konsumpcyjne cenione na całym świecie. Firma ściśle współpracuje z wieloma producentami samochodów będąc dla niektórych wyłącznym dostawcą. Prawie 150 lat doświadczenia, produkty Made in Europe i standardy przekraczające normy prawne zapewniają firmie znaczącą pozycję na rynku. Ze wględu na rozwój poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania
- zarządzanie bazą danych i zamówień w systemie komputerowym dla wyznaczonym klientów i krajów Europy Wschodniej,
- odpowiedzialność za zamówienia, formularze, aplikacje i wnioski,
- odpowiedzialność za przepływ dokumentów wysyłkowych i celnych, faktur, itd.,
- odpowiadanie na zapytania klientów - mailowo i telefonicznie,
- współpraca z innymi działami (zaopatrzenie, wysyłki, marketing, sprzedaż),
- obsługa reklamacji i kontakt z działem zwrotów,
- komunikacja z klientami w języku polskim i angielskim.
Nasz Klient zapewnia
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwości rozwoju i awansu.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- wykształcenie co najmniej średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (0-3 lata): obsługa klienta lub sprzedaż,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację; znajomość języka niemieckiego będzie dużą zaletą,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie,
- nastawienie na klienta i umiejętność dopasowania się do osób z różnymi typami osobowości,
- biegłość w obsłudze MS Office.