Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sokołów k. Janek
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie spedycyjnej,
- Dobra znajomość programu Excel,
- Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7-18,
- Ponadprzeciętne zaangażowanie i motywacja do pracy,
- Wysoki poziom energii i gotowość do nauki nowych umiejętności,
- Komunikatywność, odporność na stres,
- Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków.
Obowiązki:
- Opieka nad klientami spedycyjnymi,
- Bieżąca, telefoniczna obsługa klienta,
- Rozliczanie i wystawianie faktur,
- Bieżący kontakt z klientami,
- Wyjaśnianie reklamacji i niezgodności zgłoszonych przez klientów,
- Koordynacja komunikacji z klientem na poziomie magazynu i spedycji,
- Kontakt i aranżowanie umów z dostawcami usług i towarów na rzecz działów produkcyjnych.
Oferujemy:
- Pracę w świetnej atmosferze,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Umowę o pracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.