Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Diagnoza i proces rozwiązywania incydentów, awarii oraz problemów technicznych użytkowników Systemu
Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich,
Utrzymywanie komunikacji z klientem.
Wymagania:
Wykształcenie w kierunkach technicznych (geodezja, geoinformacja, informatyka lub pokrewne)
Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych,
Umiejętności nawiązywania kontaktów z klientem,
Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
Znajomość zagadnień związanych z pracą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
Znajomość podstawowych zagadnień z administracji systemem z rodziny Microsoft.
Oferujemy ciekawą pracę nad ambitnymi zagadnieniami związanymi z nowoczesnymi systemami informacji przestrzennej w dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów z dziedziny IT i GIS. Stały rozwój i dostęp do wiedzy naszych doświadczonych kolegów i koleżanek to dodatkowy plus.
Serdecznie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.
Aplikacje można składać za pomocą przycisku "Aplikuj".
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?