#

Specjalista ds. obsługi klienta

Systherm Info Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Systherm Info Sp. z o.o.
Systherm Info Sp. z o.o.

Zadania:

  • Rejestracja i obsługa incydentów serwisowych,
  • Diagnoza i proces rozwiązywania incydentów, awarii oraz problemów technicznych użytkowników Systemu
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich,
  • Utrzymywanie komunikacji z klientem.

Wymagania:

  • Wykształcenie w kierunkach technicznych (geodezja, geoinformacja, informatyka lub pokrewne)
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych,
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów z klientem,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień związanych z pracą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  • Znajomość podstawowych zagadnień z administracji systemem z rodziny Microsoft.

Oferujemy ciekawą pracę nad ambitnymi zagadnieniami związanymi z nowoczesnymi systemami informacji przestrzennej w dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów z dziedziny IT i GIS. Stały rozwój i dostęp do wiedzy naszych doświadczonych kolegów i koleżanek to dodatkowy plus.

 

Serdecznie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.

Aplikacje można składać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.


Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi