Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Zespół Obsługi Klienta Strategicznego
Nr ref.: CEN/MO/15/2019
Co od nas otrzymasz: • stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport • atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego • profesjonalny system szkoleń • pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2015
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na: • obsłudze posprzedażowej klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej • prowadzeniu spraw dotyczących rachunków, produktów oraz transakcyjności • pozyskiwaniu od klientów dokumentów i informacji na potrzeby realizowanych zadań • prowadzeniu czynności reklamacyjnych • sporządzaniu dokumentów na życzenie klienta (m. in. opinie/zaświadczenia)
Zapraszamy Cię do współpracy, jeżeli: • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów, preferowany kierunek: bankowość/finanse • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim • potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu • jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i samodzielną w działaniu • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?