#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

PKO Bank Polski

Poznań, wielkopolskie

PKO Bank Polski

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA


Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Zespół Obsługi Klienta Strategicznego


Nr ref.: CEN/MO/15/2019

Co od nas otrzymasz:
• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• profesjonalny system szkoleń
• pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2015

Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
• obsłudze posprzedażowej klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej
• prowadzeniu spraw dotyczących rachunków, produktów oraz transakcyjności
• pozyskiwaniu od klientów dokumentów i informacji na potrzeby realizowanych zadań
• prowadzeniu czynności reklamacyjnych
• sporządzaniu dokumentów na życzenie klienta (m. in. opinie/zaświadczenia)

Zapraszamy Cię do współpracy, jeżeli:
• posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów, preferowany kierunek: bankowość/finanse
• swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
• potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu
• jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i samodzielną w działaniu
• masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi