Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/09/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań, wielkopolskie

Profitroom Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Już ponad 3500 hoteli z różnych zakątków świata wie, że współpraca z nami owocuje większą liczbą rezerwacji. Od 10 lat dostarczamy nowoczesne rozwiązania rezerwacyjne, projektujemy responsywne i atrakcyjne strony internetowe, wspieramy hotelarzy w marketingu. Nagrody w międzynarodowych konkursach zdobywamy dzięki doświadczeniu ekspertów, którzy tworzą nasz zespół - może jesteś kolejnym z nich?

Aktualnie, z uwagi na rozwój, poszukujemy pozytywnych osób lubiących kontakt z Klientem, najchętniej z doświadczeniem w branży hotelarskiej lub turystycznej, do naszego działu support oraz onboarding.

 

Zakres obowiązków

  • Obsługa mailowa i telefoniczna polskich oraz zagranicznych Klientów firmy
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania dla hoteli w języku polskim i angielskim
  • Wstępna analiza ofert pod kątem sprzedażowym (onboarding)
  • Konfigurowanie systemów rezerwacji online (silnik rezerwacyjny i channel manager, onboarding)
  • Konfigurowanie, aktualizacja, szkolenia i doradztwo Klientowi hotelowemu w zakresie systemów rezerwacji online (support)
  • Świadczenie pomocy technicznej w zakresie systemów rezerwacyjnych online (support)

 

Wymagania

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny
  • Znakomita organizacja pracy własnej
  • Cierpliwość i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi
  • Duża samodzielność i zaangażowanie
  • Wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku pomocy technicznej, obsługi Klienta lub w pracy z systemami do rezerwacji online
  • Mile widziana znajomość branży hotelarskiej

 

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
  • MacBook - możliwość wyboru sprzętu do pracy
  • Workplace by Facebook - nowoczesne narzędzia komunikacji
  • Indywidualny budżet szkoleniowy (gwarantowany 1000zł rocznie)
  • Bezpłatne kursy języka angielskiego
  • Dopłaty do karty MultiSport Plus
  • Elastyczny czas pracy
  • Atrakcyjne spotkania integracyjne
  • Codziennie świeże owoce
  • Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
  • Dofinansowanie rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych

 

Prezentacja firmy

Profitroom - jesteśmy jedną z największych agencji interaktywnych i software house'ów.... Naszymi klientami są najczęściej luksusowe hotele nie tylko w naszym kraju, ale też na całym świecie, posiadamy ponad 1500 Klientów. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych rozwiązań interaktywnych dla hoteli, strony WWW, systemów rezerwacji online, portali oraz marketingiem. Jesteśmy uznaną i prężnie rozwijającą się firmą, a oferowane przez nas rozwiązania wyznaczają nowe trendy na rynku hotelarskim.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Przedział wynagrodzenia:
3.500,00 zł - 4.100,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Praca w hotelu / Turystyka , Praca Administracja Publiczna , Praca Praca dla studenta
do góry