Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań, wielkopolskie

Systherm Info Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Rejestracja i obsługa incydentów serwisowych,
  • Diagnoza i proces rozwiązywania incydentów, awarii oraz problemów technicznych użytkowników Systemu
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich,
  • Utrzymywanie komunikacji z klientem.

Wymagania:

  • Wykształcenie w kierunkach technicznych (geodezja, geoinformacja, informatyka lub pokrewne)
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych,
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów z klientem,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • Znajomość oprogramowania do tworzenia map numerycznych i ewidencji gruntów,
  • Znajomość podstawowych zagadnień z administracji systemem z rodziny Microsoft.

Wymagania

Oferujemy ciekawą pracę nad ambitnymi zagadnieniami związanymi z nowoczesnymi systemami informacji przestrzennej w dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów z dziedziny IT i GIS. Stały rozwój i dostęp do wiedzy naszych doświadczonych kolegów i koleżanek to dodatkowy plus.

 

Serdecznie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.

Aplikacje można składać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Prezentacja firmy

Systherm Info jest liderem rozwiązań GIS (Geographic Information Systems) na rynku... polskim. Od ponad 25 lat realizujemy ambitne i innowacyjne projekty przeznaczone na polski rynek systemów informacji przestrzennych. Nasze produkty otrzymywały wielokrotnie prestiżowe nagrody i wyróżnienia.
Nasz system GEO-INFO to nowoczesny i stale rozwijany system informacji przestrzennej, z którego korzystają tysiące użytkowników. Jeżeli chcesz zostać częścią naszego profesjonalnego zespołu to skorzystaj z naszej aktualnej oferty pracy.
Nasi pracownicy to profesjonaliści, których łączy pasja i zaangażowanie. Jako, że kapitał intelektualny jest dla nas najważniejszy staramy się zapewnić komfort i wysoki standard stanowisk pracy oraz wyjątkową atmosferę.
Dołącz do nas już dziś.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria , Praca Obsługa klienta
do góry