Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań, wielkopolskie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0021282
Rodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna

Zakres obowiązków:

Co będzie należeć do Twoich zadań?
• obsługiwanie połączeń przychodzących od Klientów indywidualnych i biznesowych,
• komunikacja z Klientami poprzez e-mail i czat,
• przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu,
• wspólne osiąganie celów firmy.


Oczekiwania:

Jeśli:
• lubisz nowe doświadczenia i wyzwania,
• chętnie przyswajasz wiedzę,
• jesteś osobą, która chciałaby pracować w sympatycznym zespole,
• praca przy komputerze nie sprawia Ci problemu,
• jesteś osobą dyspozycyjną co najmniej 100 h/mc
• chcesz pracować w stabilnej, rozwijającej się firmie, to...
...dołącz do naszego zespołu,


Oferta:

Co możemy Ci zaoferować?
• rzetelne szkolenie przygotowujące do pracy za które Tobie zapłacimy
• codzienne wsparcie doświadczonych Pracowników,
• elastyczne godziny pracy (w przedziale godzin 6-22 (poniedziałek - piątek) oraz 8-16 (sobota),
• darmową kawę z mlekiem i herbatę ,
• szkolenia rozwojowe i systemowe,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia


Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Zapisz ofertę
do góry