#

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opole, opolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Opole

Kluczowe zadania na stanowisku:

Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
Prowadzenie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży
Otrzymywanie, potwierdzanie oraz procesowanie zamówień
Planowanie dostaw
Doradztwo w zakresie produktów drzewnych oferowanych przez firmę
Odbieranie płatności oraz kredytowanie
Monitorowanie zobowiązań finansowych klientów wobec firmy i podejmowanie odpowiednich działań
Aktualizowanie bazy danych
Kontakt z działem sprzedaży

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie I piśmie (min. B2), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta (min. rok)
  • Proaktywne podejście oraz nastawienie na potrzeby klienta
  • Wielozadaniowość

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku
  • Praca w Murowie koło Opola
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi