Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: OpoleKluczowe zadania na stanowisku:
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
Prowadzenie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży
Otrzymywanie, potwierdzanie oraz procesowanie zamówień
Planowanie dostaw
Doradztwo w zakresie produktów drzewnych oferowanych przez firmę
Odbieranie płatności oraz kredytowanie
Monitorowanie zobowiązań finansowych klientów wobec firmy i podejmowanie odpowiednich działań
Aktualizowanie bazy danych
Kontakt z działem sprzedaży
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie I piśmie (min. B2), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta (min. rok)
- Proaktywne podejście oraz nastawienie na potrzeby klienta
- Wielozadaniowość
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku
- Praca w Murowie koło Opola