IMI International Sp. z o.o. Oddział Hydronic Engineering

Specjalista ds. obsługi klienta

Od: IMI International Sp. z o.o. Oddział Hydronic Engineering
Miejsce pracy: Olkusz, 32-300


IMI Hydronic Engineering jest częścią globalnej grupy przedsiębiorstw IMI plc – notowanej wśród 100 największych przedsiębiorstw na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (FTSE 100). Dwa inne oddziały – IMI Critical Engineering i IMI Precision Engineering również należą do tej grupy.

W ramach IMI Hydronic Engineering posiadamy 3 marki produktowe:
•IMI Pneumatex - to stacje utrzymania ciśnienia wody i odgazowania
•IMI TA to lider w równoważeniu i regulacji instalacji wodnych
•IMI Heimeier to pełna gama produktów z zakresu termostatyki

Aktualnie poszukujemy osoby, która wesprze Dział Obsługi Klienta na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy – Olewin obok Olkusza



OFERUJEMY:
•Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
•Przyjazną atmosferę pracy
•Prywatną opiekę medyczną
•Udział w Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych
•Świeże owoce dla pracowników


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
•Obsługa logistyczna klientów na dedykowanych obszarach
•Organizowanie przesyłek i dostaw towarów
•Zarządzanie procesami dystrybucji w celu osiągnięcia wysokiego poziomu obsługi klienta
•Tworzenie dokumentacji importu i eksportu zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla przesyłek międzynarodowych
•Zapewnienie integralności dokumentacji importu / eksportu
•Rozwiązywanie problemów logistycznych w zakresie transportu, systemów logistycznych, importu /eksportu dla zamówień klientów
•Zarządzanie prawidłowym przepływem zamówień, towarów oraz dokumentów
•Przygotowanie i prowadzenie harmonogramu dostaw hurtowych
•Wsparcie managerów wiedzą specjalistyczną w prowadzonych projektach
•Przygotowywanie zestawień, raportów okresowych
•Dbałość o poprawną komunikację z interesariuszami
•Realizacja i monitorowanie inicjatyw mających na celu optymalizację procesów Działu Obsługi Klienta


OCZEKIWANIA:
•Wykształcenie kierunkowe z zakresu logistyki lub pokrewne (stopień licencjata)
•Doświadczenie na stanowisku związanym z obszarem Obsługi Klienta
•Wcześniejsze doświadczenie w branży HVAC mile widziane
•Zaawansowana znajomość języka angielskiego
•Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office i Outlook), znajomość MS Access mile widziana
•Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
•Zorientowanie na klienta
•Umiejętność analitycznego myślenia
•Komunikatywność
•Umiejętności organizacyjne
•Umiejętność pracy w zespole
•Nastawienie na poszukiwanie udoskonaleń

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi