Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: OławaDo Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
• Odpowiedzialność za obsługę zamówień Klientów;
• Bezpośredni kontakt z Klientem – codzienna komunikacja;
• Ścisła współpraca z Działami Planowania Produkcji oraz Magazynu
Bądź na TAK jeśli:
• Umiesz pracować z Klientem Biznesowym;
• Biegle posługujesz się językiem angielskim;
• Posiadasz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
• Umiesz posługiwać się systemem ERP.
To co możemy Ci zaoferować:
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnej;
• Poszerzenie wiedzy z zakresu logistyki;
• Umowę o pracę;
• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
• Możliwość współpracy w dynamicznym zespole ludzi, którzy chętnie wspierają dzięki posiadanej wiedzy i doświadczeniu.
• Możliwość posiadania realnego wpływu na funkcjonowanie działu obsługi klienta, który jest wizytówką firmy.