Opis stanowiska pracy
Zatrudniona osoba będzie miała za zadanie zapewnienie profesjonalnej obsługi telefonicznej klientów HistoryLand. Przyjmowanie reklamacji, informowanie o bieżącej ofercie HistoryLand. Raportowanie do Dyrektora.
To nie jest praca w sprzedaży przez telefon.
Wymagania
• wysoka kultura osobista i nienaganne maniery
• otwartość na kontakty interpersonalne i komunikatywność
• wykształcenie minimum średnie
• obsługa komputera i pakietu MS Office
• komunikatywna znajomość jednego lub kilku języków obcych (angielski,
niemiecki, hiszpański, włoski)
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Prezentacja firmy
HistoryLand to interaktywne centrum odkrywania historii Polski i Polaków...
HistoryLand to interaktywne centrum odkrywania historii Polski i Polaków, które jest ulokowane w samym sercu Krakowa. HistoryLand pozwala wybrać się w niezwykłą podróż przez dzieje w otoczeniu efektów specjalnych. Rzetelna wiedza z obszaru historii jest tutaj przekazywana w przystępnej, a zarazem wyjątkowo atrakcyjnej oprawie zarówno dla najmłodszych, jak i dla dorosłych. Na odwiedzających HistoryLand czeka efektowne i interaktywne pokazy odbywające się wokół wykonanych z dbałością o najdrobniejsze detale makiet zbudowanych w skali 1:50 w całości z dziesiątek tysięcy klocków LEGO oraz elementów modelarskich.
Poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu i pomogą nam sprawić, by odkrywanie historii w HistoryLandzie było wyjątkowym doświadczeniem i niezwykłą przygodą
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta