Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/0377


Obowiązki:

- aktualizacja statusu zamówień do klientów;
- potwierdzenie zamówień i dostarczenie na czas dokumentacji wysyłkowej do klientów;
- aktualizowanie zamówień do harmonogramu produkcji;
- planowanie wysyłek ze spedytorami;
- wprowadzanie informacji o zamówieniu do systemu komputerowego;
- wysoka dbałość o szczegóły zamówień.

Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00, lub dwie zmiany w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość programów MS OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie, techniczne

Pozostałe wymagania:

  • - min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku;- mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego/hiszpańskiego;- doskonała orientacja na klienta;- dokładność i terminowość w komunikacji;- umiejętność wprowadzania danych;- umiejętność telefonicznej obsługi klienta;- umiejętność dobrej komunikacji z klientem.


Miejsce pracy: 12-100 Korpele 13A, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: - skierowanie do pracy;- CV.

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi