Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: CieszynZakres odpowiedzialności:
- Realizacja celów dotyczących terminowości i kompletności dostaw do klientów.
- Obsługa zamówień – wprowadzanie zamówień do systemu SAP, weryfikacja warunków handlowych, potwierdzanie terminów dostaw, komunikacja z klientem na temat odchyleń, współpraca z działem planowania i działem sprzedaży.
- Przygotowanie wysyłki – tworzenie not dostaw w systemie SAP, kontakt z zespołem organizującym transport, potwierdzanie statusu wysyłki klientom.
- Stosowanie procedur eksportowych i właściwych instrukcji wewnętrznych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie na stanowisku w obszarze obsługi klienta, logistyki, łańcucha dostaw.
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka obcego.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Sumienność, zaangażowanie w pracę i zorientowanie na cel.
- Dokładność i dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
- Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: