Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/10/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta

Cieszyn, Bielsko-Biała, Jastrzębie-Zdrój, Wodzisław Śląski, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy)

Kluczowe zadania:
  • Kontaktowanie polskich klientów z wewnętrznej bazy
  • Opieka nad istniejącymi klientami w zakresie poruszania się po platformie internetowej firmy
  • Współpraca z innymi działami
  • Aktualizowanie wewnętrznej bazy danych

Wymagania:

  • Motywacja i chęć do rozwoju w branży brokerskiej
  • Gotowość do podjęcia pracy w Ostrawie (nie ma konieczności relokacji za granicę)
  • Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz odporność na stres

Oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą (czas określony -> czas nieokreślony)
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe + coaching on the job z trenerem
  • Pakiet relokacyjny lub dofinansowanie do dojazdów (według preferencji Kandydata)
  • Z góry opłacona karta parkingowa
  • Konkurencyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (pakiet sportowy, masaże, świeże owoce, dodatkowy bonus za dress code, prezenty urodzinowe i jubileuszowe)
  • Dużo wydarzeń integracyjnych (imprezy firmowe, śniadania firmowe, wyjazdy teamowe)
  • Liczne konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami (m. in. wyjazdy do spa, nagrody pieniężne i rzeczowe, bilety na koncert globalnych gwiazd muzyki)
  • Inwestycje w rozwój zawodowy (szkolenia sprzedażowe)
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji
Oferta dotyczy pracy stałej.

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry