#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

HR SIGMA

Bielsko-Biała, śląskie

HR SIGMA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Zadania:

  • pisanie ofert (na zapytania klientów),
  • odbieranie telefonów,
  • obsługa e-commerce.

Wymagania:

  • pozytywne nastawienie i komunikatywność,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i kreatywność,
  • znajomość podstaw grafiki i obsługi sklepu internetowego - mile widziana.

Firma oferuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • odpowiednie szkolenie i wdrożenie na stanowisko pracy,
  • pracę w ciekawy i różnorodnym zespole,

 

Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!

Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.

 

Klauzula RODO:

W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi