Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta
Od 2006 r. TimeTax pomaga rozliczać podatki z zagranicy: Niemiec, Holandii, Belgii i 4 innych krajów. Time2work pozwoli Ci znaleźć pracę wśród specjalistów, którzy od lat zrealizowali już tysiące rozliczeń, właśnie te osoby przedstawią Ci szczegóły usług, obsługę systemu i wszystko to co na Twoim stanowisku będzie ważne.
Poszukujemy specjalisty szukającego stabilnego zatrudnienia i gotowego wzbogacić firmę TimeTax swoim zaangażowaniem i optymizmem przez dłuższy, a nawet długi czas. Jeżeli ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy to warto żebyś rozważył propozycję TimeTax.
Na potwierdzenie, wyjątkowości zespołu TimeTax zdradzimy, że 90% pracowników z działu, do którego możesz dołączyć, pracuje dłużej niż 3 lata. Jeżeli chcesz poznać ten zespół i przekonać się jak kompetentni i sympatyczni ludzie go tworzą nie zwlekaj, pomogą Ci oni rozwijać swoje umiejętności i wejść w nowe obowiązki (a z czasem wspiąć się na kolejne szczeble struktury organizacji), którymi będzie:
- obsługa klienta stacjonarnego w biurze przy ul. Niemodlińskiej w Opolu, w tym sprzedaż usług firmy – rozliczeń podatku z zagranicy i usług dodatkowych, jednak daleko tej pracy do pracy akwizytora,
- telefoniczną i mailowa obsługa klienta – odpowiadasz na pytania klientów dot. usług oraz statusu ich spraw,
- realizacja serwisu pousługowego.
- stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
- pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych,
- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
- kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do pełnienia obowiązków,
- współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
- program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
- coaching i mentoring dla liderów,
- atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
- pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespole DzOK,
- nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
- atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.
Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.
- umiejętność obsługi klienta: pośredniej i bezpośredniej,
- posiadanie zdolności interpersonalnych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office w zakresie Word i Excel,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji,
- poważne traktowanie obowiązków służbowych,
Docenimy dodatkowo:
- posiadanie wykształcenia z zakresu ekonomii/ psychologii w biznesie/ komunikacji społecznej/ języka biznesu czy zarządzania,
- jeśli zależy Ci na stałej pracy,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku