#

Specjalista ds. obsługi klienta

Mokosh - Didiuk s.c.

05-152 Kazuń Nowy, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Chcesz osiągnąć sukces zawodowy, ale drażnią Cię korporacyjne nawyki i procedury? Chcesz pracować w młodym zespole, wśród ludzi z pasją? Chcesz mieć realny wpływ na firmę? Jesteś pewna/-y siebie, dynamiczna/-y w działaniu i nie boisz się wyzwań?
Zacznij współpracę z Mokosh i zostań naszym

SPECJALISTĄ DS. OBSŁUGI KLIENTA

Twoim zadaniem będzie:
• profesjonalna obsługa klientów typu B2B (sklepy, hotele, gabinety i SPA)
• rozwijanie nowych kanałów dystrybucji
• wsparcie działań marketingowych i PR-owych
• budowanie wizerunku firmy i jej pozycji rynkowej
• samodzielne prowadzenie ciekawych projektów sprzedażowych

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• doświadczenia w obszarze sprzedaży, najlepiej w branży kosmetycznej
• znajomości specyfiki branży oraz rynku kosmetycznego
• doświadczenia we współpracy z zakładami kosmetycznymi, hotelami spa, ekskluzywnymi drogeriami
• kreatywności w tworzeniu nowych sposobów sprzedaży i dotarcia do klienta
• łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami
• umiejętności negocjacyjnych
• mile widziane wykształcenie kierunkowe (kosmetologia, kosmetyka)

Prezentacja firmy

Mokosh Cosmetics to polska marka kosmetyków naturalnych wytwarzanych ręc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi