Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z węgierskim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z węgierskim
Warszawa
NR REF.: 1098775


Twój następny pracodawca:

Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej organizacji dostarczającej nowoczesne rozwiązania z zakresu płatności bezgotówkowych,poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim.

Twoja nowa rola:

Specjalista ds. obsługi Klienta odpowiedzialny będzie za bezpośrednie wsparcie węgierskiego Klienta biznesowego w sprawach dotyczących transakcji finansowych, zapytań produktowych oraz problemów technicznych.Dodatkowo Specjalista ds. Obsługi Klienta, będzie odpowiedzialny za dokonywanie zmian w systemie, tj. aktualizacja danych i odznaczanie zmian na kontach Klientów.

Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces:

Poszukujemy kandydatów posiadających bardzo dobrą znajomość języka węgierskiego oraz dobrą znajomość języka angielskiego.Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowych atutem. Kandydaci powinni odznaczać się otwartością, wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz orientacja na wsparcie Klienta w rozwiązywaniu problemów.

Co zyskasz:

Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry