Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim, rumuńskim lub bułgarskim
Miejsce pracy: PoznańZakres zadań:
• Kompleksowe obsługa zamówień klientów,
• Udzielanie informacji handlowych klientowi na zapytania telefoniczne i pisemne,
• Monitorowanie dostaw pod względem ilości, jakości i terminowości,
• Koordynacja projektów dostosowania produktów do potrzeb i wymagań klientów,
• Nadzorowanie przepływu informacji o rynku i klientach, uzupełnianie bazy danych klientów.
Oczekiwania:
• Biegła znajomość j. węgierskiego, rumuńskiego lub bułgarskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym (poziom C1/C2),
• Dobra znajomość j. angielskiego (minimum poziom B1),
• 3-5letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta;
• Wyższe wykształcenie (mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub językowe),
• Umiejętności komunikacyjne i team spirit,
• Organizacja pracy własnej,
• Umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Nasz Klient oferuje:
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
• System premiowy,
• Stabilne zatrudnienie w firmie z zagranicznym kapitałem,
• Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.