Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa firma będąca światowym liderem w zakresie rozwiązań Customer Experience Management. Posiada 310 centrów w ponad 50 krajach. Pracownicy firmy obsługują klientów używając ponad 265 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Firma oferuje szereg benefitów pozapłacowych oraz duże możliwości rozwoju i awansu.
Poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim. Do zadań na powyższym stanowisku należeć będzie Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia od klientów, zapytań o świadczenia, pytań informacyjnych (czat/ połączenia przychodzące), budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz zarządzanie bazą danych.
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie na umowę o pracę w długiej perspektywie
- Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie
- Pakiet dodatkowych szkoleń umożliwiających rozwój
- Codzienną pracę w międzynarodowym środowisku
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- Znajomość języka obcego (niemiecki, włoski lub niderlandzki) na poziomie C1 w mowie i piśmie
- Motywację do pracy, otwartość i komunikatywność