Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/05/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ruda Śląska, śląskie

Gallup Arteria Management Sp. z o.o. S.K.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego międzynarodowego Klienta poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Ruda Śląska

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- kompleksową telefoniczną obsługę Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- budowanie długotrwałych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta,
- bieżącą współpracę z partnerem biznesowym.

Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu,
- umowę o pracę z solidną podstawową pensją i atrakcyjnym pakietem prowizyjnym, wynagradzającym uczciwą pracę i sukces,
- kompleksowe wdrożenie oraz szeroki pakiet szkoleń na każdym z etapów współpracy.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny!
- pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany,
- umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów poprzez telefon, e-mail, czat,
- umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
- praktycznej znajomości pakietu MS Office.

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny 509-009-256 lub przesłanie CV wraz z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy... zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Zapewniamy także realizację projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzimy badania opinii publicznej, windykację należności. Usługi realizujemy poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet

Przykładamy niezwykła wagę do jakości świadczonych usług i dbamy o dobór właściwych konsultantów. Zanim zostaną zatrudnieni przechodzą kilkuetapowy proces rekrutacji i szkoleń. Dzięki temu są rzeczowi, grzeczni, dyskretni, profesjonalni, dysponują wiedzą marketingową i handlową. Żadne nowinki elektroniczne nie są im obce i obsługują sprawnie wszystkie potrzebne programy komputerowe.

Dysponujemy najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP. Mamy bezpośrednie łącza światłowodowe do sieci operatorów telekomunikacyjnych.

Mamy doświadczenie w realizacji ambitnych projektów na rynku polskim. Dzięki niemu możemy zapewnić kompleksową obsługę także Twoich klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
4.500,00 zł - 6.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta
Zapisz ofertę
do góry