Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim.
Miejsce pracy: Opole
Praca na tym stanowisku będzie polegała na:
Obsłudze klientów firmy telekomunikacyjnej,
Pomaganiu w aktywacji i dezaktywacji kart SIM,
Wspieraniu w obsłudze urządzeń oraz wykrywaniu usterek.
Tylko połączenia przychodzące.
Aplikuj, jeśli:
bardzo dobrze znasz język niemiecki,
dobrze organizujesz swoją pracy i znasz programy z pakietu MS Office,
masz postawę zorientowaną na klienta.
Oferujemy:
pracę w nowo powstałym oddziale firmy z możliwością rozwoju i awansu,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie + premie
2 miesiące szkolenie wprowadzającego w biurze w Opolu,
dodatkowy wolny dzień na działania wolontariackie.
dostęp do bezpłatnych kursów językowych,
przyjazną atmosferę w pracy i pozytywne środowisko z doskonałą równowagą między życiem zawodowym a prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch zawarta w 8-godzinnym dniu pracy),