#

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Arvato Polska Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Arvato Polska Sp. z o.o.

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Bertelsmann. Od lat jesteśmy liderem rynku w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego ma poziomie zaawansowanym (C1-C2 level)
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole i dynamicznym środowisku
  • Doświadczenie w pracy w środowisku SSC/ BPO lub obsłudze klienta będziedodatkowym atutem

Zadania

  • Obsługa telefoniczna klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald kont klientów, monitorowanie spłat należności)
  • Opracowywanie planów spłaty należności
  • Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości

Co zyskujesz?

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • Możliwość pracy w pełnym wymiarze lub na część etatu
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające
  • Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowego klienta
  • Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Arvato Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi