Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/12/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim
Poznań
NR REF.: 1124661

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy w Poznaniu, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. obsługi zapytań klientów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.

Do Twoich obowiązkówbędzie należała obsługa zapytań ze strony Klientów w j. niemieckim. Będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji, udzielanie informacji i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych spraw, czy wprowadzanie danych do systemu.

Idealny kandydatznakomicie posługuję się językiem niemieckim zarówno w mowie i w piśmie. W stopniu komunikatywnym posługuje się również językiem angielskim. Musi mieć wykształcenie wyższe (tytuł licencjata lub magistra), być osobą komunikatywną i otwartą na kontakty z ludźmi. Doświadczenie w Customer Service będzie atutem.

Firma oferujeswoim pracownikom stałe zatrudnienie, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, wiele szkoleń rozwojowych oraz możliwość awansu w strukturach organizacji.

Jeśli uważasz, że spełniasz powyższe kryteria i bardzo chętnie podejmiesz pracę w pełnym wymiarze godzin w międzynarodowym środowisku, prześlij swoje CV poprzez przycisk „Aplikuj”znajdujący się na stronie.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry