SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA z językiem francuskim/ włoskim
Miejsce pracy: WarszawaArmatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań:
Do Twoich zadań będzie należeć:
- obsługa czatów internetowych w języku francuskim lub włoskim,
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
- odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów, udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów,
- gromadzenie niezbędnych informacji od Klientów,
- aktualizowanie danych Klientów.
Co jest dla nas istotne?
- dobra znajomość jednego z wyżej wymienionych języków - min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- stabilność zatrudnienia,
- profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące umiejętności,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Warszawie.