Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Miejsce pracy: Sosnowiec, Katowice, Tychy, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom, Zabrze, Chorzów, Tarnowskie GóryOFERTA:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Praca na miejscu w Sosnowcu
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę z nowoczesnymi systemami
- Szkolenie wdrożeniowe
- Premia Roczna
- Benefity pozapłacowe:
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta członkowska do siłowni
- ZFŚS
WYMAGANIA:
- Zaawansowana znajomość języka francuskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności komunikacyjne
- Mile widziane doświadczenie w działa obsługi klienta, logistyki
- Mile widziana znajomość systemu SAP, lub /i Oracle
ZADANIA:
- Kontakt z klientem (telefon, e-mail) i innymi działami firmy
- Wprowadzanie zamówień do systemu
- Koordynacja wysyłki do klienta
- Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień dla przydzielonych klientów
- Efektywna komunikacja przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi
- Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta zgodnie z jego oczekiwania co do ilości i terminów
- Wsparcie przy podejmowaniu działań korygujących w przypadku reklamacji klienta
Oferta dotyczy pracy stałej. Miejsce pracy Sosnowiec. Nr ref. FRA/037/IDŁ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.