ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

Miejsce pracy: Sosnowiec, Katowice, Tychy, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom, Zabrze, Chorzów, Tarnowskie Góry

OFERTA:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Praca na miejscu w Sosnowcu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę z nowoczesnymi systemami
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Premia Roczna
  • Benefity pozapłacowe:
  • Opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta członkowska do siłowni
  • ZFŚS

WYMAGANIA:

  • Zaawansowana znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie w działa obsługi klienta, logistyki
  • Mile widziana znajomość systemu SAP, lub /i Oracle

ZADANIA:

  • Kontakt z klientem (telefon, e-mail) i innymi działami firmy
  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Koordynacja wysyłki do klienta
  • Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień dla przydzielonych klientów
  • Efektywna komunikacja przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi
  • Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta zgodnie z jego oczekiwania co do ilości i terminów
  • Wsparcie przy podejmowaniu działań korygujących w przypadku reklamacji klienta

Oferta dotyczy pracy stałej. Miejsce pracy Sosnowiec. Nr ref. FRA/037/IDŁ


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi