Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/06/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

3-19-48317
Wynagrodzenie: 3501 - 4200 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej sprzęt i oprogramowanie dla instytucji finansowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Lokalizacja: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rejestrację zgłoszeń serwisowych,
- udzielanie zdalnego wsparcia technicznego,
- współpracę z konserwatorami pracującymi w terenie,
- weryfikację otwartych zamówień i monitorowanie etapu realizacji,
- sporządzanie raportów i weryfikację jakości danych w wewnętrznym systemie,
- bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z Kontrahentami oraz utrzymywanie pozytywnych relacji.

Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.

Korzyści:
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- elastyczny grafik (system 24/7).

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting
Zapisz ofertę
do góry