Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/06/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Warszawa
NR REF.: 1122003

Dla naszego Klienta z branży odzieżowej, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie udzielanie odpowiedzi na zapytania partnerów biznesowych z regionu Europy Wschodniej w zakresie realizacji zamówień, zarządzanie zamówieniami w systemie, wsparcie procesu planowania i dystrybucji materiałów POS, współpraca z wewnętrznymi działami w firmie, np. działem logistyki, a także tworzenie raportów oraz analiza wskaźników KPI.

Od Kandydatów oczekujemy pierwszego doświadczenia w obsłudze klienta, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego.Dobra znajomość języka rosyjskiego i doświadczenie w pracy w systemie SAP mile widziane. Poszukujemy osób otwartych, które wyróżniają się umiejętnościami organizatorskimi. Jeśli lubisz współpracę z Klientem i dynamiczne środowisko - aplikuj!

Oferujemy elastyczne godziny pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 1,5 roku z atrakcyjnym wynagrodzeniem, premię roczną oraz benefity pozapłacowe.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry