Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: SosnowiecObowiązki:
• Kompleksowa obsługa pierwszej linii wsparcia w zespole ds. obsługi uszkodzeń. Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń awarii Usług Infrastrukturalnych i Transmisji Danych oraz zgłoszeń dotyczących wydarzeń w sieci Orange;
• Kontakt z polskimi i zagranicznymi przedstawicielami operatorów telekomunikacyjnych (mailowo oraz przez infolinię – obsługa klientów obcojęzycznych odbywała się w języku angielskim);
• Analizowanie danych zawartych w zgłoszeniu oraz wprowadzenie ich do wewnętrznych aplikacji;
• Zdalny nadzór nad usuwaniem awarii/przebiegiem wydarzenia;
• Kontakt ze specjalistami nadzorującymi wszystkie sieci w Orange oraz serwisantami terenowymi.
Oferujemy:
• Kompleksowe szkolenie z budowy sieci telekomunikacyjnych (transmisji danych, sieci transportowej, sieci dostępowej);
• Kompleksowe szkolenie z oferowanych obecnie na rynku usług telekomunikacyjnych;
• Umowę o pracę kodeksową;
• Atrakcyjną stawkę godzinową 20 brutto/h + premie kwartalną;
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy ( w tym służbowy laptop);
• Dla doświadczonych, zorganizowanych i odpowiedzialnych pracowników - możliwość częściowej pracy z domu (niektóre zmiany nocne oraz święta);
• Pracę w systemie zmianowym;
• Dogodną lokalizację;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Wymagania:
• Umiejętność pracy na kilku aplikacjach i systemach komputerowych jednocześnie;
• Zdolności analityczne i strategiczne;
• Ponadprzeciętna umiejętność komunikacyjna;
• Umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację - warunek niezbędny;
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (zmiany ranne, popołudniowe, nocne, weekendowe).
Mile widziane:
• Podstawowa znajomość budowy sieci telekomunikacyjnych;
• Umiejętność zarządzania incydentami;
• Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych;
• Zainteresowanie nowymi technologiami i pozyskiwaniem wiedzy w tym zakresie.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.