Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/03/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim

Sosnowiec, śląskie

Work Service S.A.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

• Kompleksowa obsługa pierwszej linii wsparcia w zespole ds. obsługi uszkodzeń. Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń awarii Usług Infrastrukturalnych i Transmisji Danych oraz zgłoszeń dotyczących wydarzeń w sieci Orange;
• Kontakt z polskimi i zagranicznymi przedstawicielami operatorów telekomunikacyjnych (mailowo oraz przez infolinię – obsługa klientów obcojęzycznych odbywała się w języku angielskim);
• Analizowanie danych zawartych w zgłoszeniu oraz wprowadzenie ich do wewnętrznych aplikacji;
• Zdalny nadzór nad usuwaniem awarii/przebiegiem wydarzenia;
• Kontakt ze specjalistami nadzorującymi wszystkie sieci w Orange oraz serwisantami terenowymi.

 

Oferujemy:

• Kompleksowe szkolenie z budowy sieci telekomunikacyjnych (transmisji danych, sieci transportowej, sieci dostępowej);
• Kompleksowe szkolenie z oferowanych obecnie na rynku usług telekomunikacyjnych;
• Umowę o pracę kodeksową;
• Atrakcyjną stawkę godzinową 20 brutto/h + premie kwartalną;
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy ( w tym służbowy laptop);
• Dla doświadczonych, zorganizowanych i odpowiedzialnych pracowników - możliwość częściowej pracy z domu (niektóre zmiany nocne oraz święta);
• Pracę w systemie zmianowym;
• Dogodną lokalizację;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Wymagania

Wymagania:

• Umiejętność pracy na kilku aplikacjach i systemach komputerowych jednocześnie;
• Zdolności analityczne i strategiczne;
• Ponadprzeciętna umiejętność komunikacyjna;
• Umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację - warunek niezbędny;
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (zmiany ranne, popołudniowe, nocne, weekendowe).

Mile widziane:

• Podstawowa znajomość budowy sieci telekomunikacyjnych;
• Umiejętność zarządzania incydentami;
• Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych;
• Zainteresowanie nowymi technologiami i pozyskiwaniem wiedzy w tym zakresie.

Prezentacja firmy

Work Service S.A. jest największą firmą usługową na polskim rynku pracoserwisu, czyli... rynku wszystkich usług związanych z pracą.

Tworzymy jedną z wiodących polskich grup kapitałowych – Grupę Work Service – nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się organizację, eksperta w dziedzinie doradztwa personalnego, zarządzania zasobami ludzkimi i outsourcingu funkcji.

Działamy od 1999 roku. Tworzyliśmy rynek pracy tymczasowej w Polsce, dziś kreujemy szeroki rynek pracoserwisu, wyznaczając jego nowe standardy. Jesteśmy już obecni w dziesięciu krajach Europy.

Długoletnia współpraca z największymi pracodawcami w kraju i za granicą umożliwiła nam zdobycie pełnej wiedzy na temat rynku pracy i kompleksowych rozwiązań wspomagających zarządzanie.

Ponad 1200 firm wybrało właśnie nas na swojego partnera w biznesie, doceniając nasze doświadczenie, profesjonalizm i indywidualne podejście.

Każdego roku dzięki naszej firmie zatrudnienie znajduje blisko 100 tysięcy osób.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Obsługa klienta
do góry