#

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Katowice
7-6-68692-1

Naszym klientem jest globalna firma produkcyjno - handlowa, która w związku z rozwojem nowego oddziału w Katowicach, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim.

Miejsce pracy: Katowice, możliwość pracy w systemie hybrydowym.

Główne zadania:
- obsługa klienta w kontekście procesu realizacji zamówień,
- fakturowanie oraz tworzenie not kredytowych,
- monitorowanie terminów wysyłek oraz kontrola stanu magazynu,
- współpraca z działami wewnątrz organizacji oraz siedzibą główną w Niemczech w celu wymiany informacji,
- praca w systemie Navision: administrowanie danymi oraz dbanie o ich jakość.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wymagane minimum 2 lata doświadczenia w zakresie sprzedaży lub obsługi klienta,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- znajomość systemu Navision będzie dodatkowym atutem,
- otwartość na szkolenia zagraniczne.

Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur oddziału firmy,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi