#

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Adecco Poland Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Katowice

Oferujemy:

  • Szkolenie wprowadzające ( 4 tygodnie zdalnie + 4 tygodnie w biurze w centrum Katowic);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe - min. 4400 brutto/m-c, gdzie stawka uzależniona jest od doświadczenia, kwalifikacji + dodatki za pracę zmianową (w godzinach nocnych)
  • Umowa o pracę
  • Praca w centrum Katowic + zdalnie
  • Praca zmianowa, w tym również w weekendy - grafik ustalany z góry na okres 3 miesięcy

Czym będziesz się zajmował/a w pracy?

  • Telefonicznym wsparciem klienta (tylko rozmowy przychodzące);
  • Zarządzaniem potrzebami biznesowymi Klientów przez telefon;
  • Rozwiązywaniem problemów technicznych związanych z produktami lub usługami firmy.

Aplikuj, jeśli:

  • Swobodnie komunikujesz się w jęz. angielskim (min.B2);
  • Jesteś gotowy/gotowa na naukę i rozwój na nowym stanowisku;
  • Lubisz nowe wyzwania i jesteś otwarty na możliwości rozwoju;
  • Jesteś dostępny/a do pracy w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w weekendy

 



Numer referencyjny: ASOK/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi