Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Rozpoczęcie pracy: MAJ, CZERWIEC, LIPIEC
Miejsce pracy: CENTRUM KATOWIC
Mamy dla Ciebie:
Szkolenie wprowadzające
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, min. 4400 brutto (stawka uzależniona od doświadczenia, kwalifikacji) + dodatki za pracę w godzinach nocnych
Pakiet benefitów
Nowe biuro dające możliwość komfortowej wspólnej pracy z zespołem
Umowę o pracę
Brak dress code
Elastyczne godziny pracy - system zmianowy, gdzie z góry masz zaplanowany grafik
Twoje zadania:
Wsparcie techniczne Klienta
Praca jako pierwsza linia wsparcia
Obsługa tylko połączeń przychodzących (ok. 20tu dziennie)
Aplikuj, jeśli:
Swobodnie komunikujesz się w jęz. angielskim
Jesteś dostępny do pracy w systemie zmianowym (w tym godziny nocne)
Chcesz poznać amerykańską kulturę pracy
Lubisz nowinki techniczne
Zainteresowany? Zainteresowana? Prześlij do nas swoje CV w jęz. angielskim!
Numer referencyjny: ASOK/01/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?