Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim, rumuńskim lub bułgarskim
Miejsce pracy: PoznańZakres zadań:
- Kompleksowe obsługa zamówienia klientów;
- Udzielanie informacji handlowych klientowi na zapytania telefoniczne i pisemne;
- Monitorowanie dostaw pod względem ilości, jakości i terminowości; informowanie klienta o danych transportowych w przypadku odbiorów własnych;
- Koordynacja projektów dostosowania produktów do potrzeb i wymagań klientów;
- Nadzorowanie przepływu informacji o rynku i klientach, uzupełnianie bazy danych klientów.
Oczekiwania:
- Biegła znajomość j. węgierskiego, rumuńskiego lub bułgarskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym (poziom C1/C2);
- Dobra znajomość j. angielskiego (minimum poziom B1);
- 3-5letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta;
- Wyższe wykształcenie (mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub językowe);
- Umiejętności komunikacyjne i team spirit;
- Organizacja pracy własnej;
- Umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe;
- System premiowy;
- Stabilne zatrudnienie w firmie z zagranicznym kapitałem;
- Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.