Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/01/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej Firmy współpracującej z największymi Organizacjami na świecie poszukuje Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim.

Do obowiązków Kandydatów będzie należeć:

  • Wsparcie telefonicznie oraz mailowe Klientów w języku niemieckim
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji z Klientami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • Dbałości o szczegóły

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Jasno określoną ścieżkę kariery
  • Liczne szkolenia

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry