Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/10/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy / Location Warszawa

Nasz Klient zapewnia / Our Client offers

 

 

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest firma o globalnym zasięgu, posiadająca kilkaset biur na całym świecie. Oferuje swoim pracownikom rozwój oraz miłą atmosferę pracy. Chcesz zdobywać doświadczenie w firmie, dla której liczy się człowiek? Aplikuj!

Poszukujemy: Customer Care Specialist niemieckich klientów Prestiżowej Marki z branży nowych technologii.

Nasz Klient zapewnia:

-atrakcyjne wynagrodzenie: 5000-6000 zł brutto

-prywatne ubezpieczenie medyczne,

-kartę sportową,

-niekorporacyjną strukturę firmy,

-pracę w młodym i dynamicznym zespole,

-umowę o pracę bez okresu próbnego.

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

-język niemiecki w stopniu zaawansowanym,

-wykształcenie min. średnie,

-komunikatywność.

 

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry