Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/05/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Sosnowiec, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

 

Zadania:

• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej

• Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu

• Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami

• Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych

 

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)

• Komunikatywna znajomość j. angielskiego

• Wykształcenie wyższe

• Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży

• Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)

• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami

 

Oferujemy:

• Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim

• Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Możliwość rozwoju zawodowego

• Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie

 

 

 

 

 

 

 

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry