Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: SosnowiecManpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Zadania:
• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej
• Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu
• Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
• Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
• Komunikatywna znajomość j. angielskiego
• Wykształcenie wyższe
• Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży
• Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami
Oferujemy:
• Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim
• Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie