Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim
Miejsce pracy: PoznańDla Naszego Klienta, Centrum Usług Wspólnych zagranicznej firmy z branży spożywczej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim.
Zadania:
• Odbieranie, weryfikacja i przetwarzanie wszystkich zleceń dotyczących transportu od klientów
• Obsługa nieregularnych zamówień
• Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień
• Śledzenie statusu zamówień w systemie zarządzania transportem, identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie
• Codzienna komunikacja z Klientem i odpowiadanie na jego bieżące potrzeby
• Wsparcie w projektach optymalizacji transportu i logistyki
Oczekiwania:
• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta, administracji lub logistyki
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego
• Wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
• Komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z klientem
• Otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku
• Wielozadaniowość, zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
Nasz Klient oferuje:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
• Przyjazne środowisko pracy, otwartą I przyjazną kulturę organizacyjną
• Konkurencyjne wynagrodzenie, premie oraz pakiet benefitów