Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Bertelsmann. Od lat jesteśmy liderem rynku w zakresie kompleksowych usług outsourcingowych.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego ma poziomie zaawansowanym (C1-C2 level)
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole i dynamicznym środowisku
- Doświadczenie w pracy w środowisku SSC/ BPO lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Zadania
- Obsługa telefoniczna klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald kont klientów, monitorowanie spłat należności)
- Opracowywanie planów spłaty należności
- Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze lub na część etatu
- Profesjonalne szkolenia wdrażające
- Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
- Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowego klienta
- Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.