Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Gdynia, pomorskie

WNS Global Services (UK) Limited (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce

Opis stanowiska pracy

Kluczowe obowiązki:

  • Prowadzeniem efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną
  • Zarządzaniem zapytaniami i reklamacjami klientów
  • Identyfikowaniem potrzeb klientów, dookreślaniem informacji i proponowaniem rozwiązań oraz alternatywnych działań
  • Doradzaniem klientom w zakresie produktów i usług
  • Współpracą z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia najlepszego i szybkiego wsparcia klientów
  • Dbaniem o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami

Szukamy osób, które:

  • Znają język niemiecki na poziomie min. B2
  • Posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
  • Posiadają doskonałe umiejętności komunikacji w mowie i piśmie
  • Sprawnie obsługują komputer
  • Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
  • Świetnie czują się pracując w zespole

W zamian oferujemy:

  • Biuro 3 km od morza
  • Biuro blisko stacji SKM
  • Praca dla Klienta z branży turystycznej
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Bogata oferta szkoleniowa
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne Benefity
  • Premie miesięczne
  • Program nagród i wyróżnień
  • Przyjazna atmosfera
  • Wyjścia integracyjne
  • Owocowe poniedziałki

Prezentacja firmy

WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS), is a leading global business process outsourcing... company. WNS offers business value to 200+ global clients by combining operational excellence with deep domain expertise in key industry verticals, including Travel, Insurance, Banking and Financial Services, Manufacturing, Retail and Consumer Packaged Goods, Shipping and Logistics, Healthcare and Utilities. WNS delivers an entire spectrum of business process outsourcing services such as finance and accounting, customer care, technology solutions, research and analytics and industry-specific back-office and front-office processes. WNS has over 25,000 professionals across 30 delivery centers worldwide, including Costa Rica, India, the Philippines, Poland, Romania, South Africa, Sri Lanka, UK and US.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Call Center / Telemarketing
do góry