#

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim lub francuskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim lub francuskim

Miejsce pracy: Wrocław
5-10-53647
Wynagrodzenie: 4500 - 6000 PLN

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji, lidera w swojej branży, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z Klientem mówiącym w języku niemieckim lub francuskim - odbieranie połączeń przychodzących oraz zapytań mailowych, udzielanie wsparcia merytorycznego i rozwiązywanie problemów technicznych.

Wymagania:
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego ( materiały szkoleniowe w jezyku angielskim)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość najnowszych technologi będzie dodatkowym atutem aczkolwiek nie jest wymagana ze względu na fakt, iż firma zapewnia szkolenia

Korzyści:
Firma oferuje:
- wynagrodzenie 4500 – 6000 PLN brutto, zależne od doświadczenia
- umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, możliwość odbycia kursów językowych, pakiet kafeteryjny, ubezpieczenie na życie)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi