Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. holenderskim
Lokalizacja: okolice Bielska-BiałejTwoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna będąca liderem w swojej branży, dostarczająca swoje produkty do szerokiego grona odbiorców. W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. holenderskim
Zakres obowiązków:
- Wsparcie i obsługa klientów zlokalizowanych w Holandii
- Koordynowanie działań i pośredniczenie w relacji między spółką i Klientami
- Współpraca z działami firmy w celu maksymalizacji zadowolenia Klienta
- Praca stacjonarna
Nasz klient oferuje:
- Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, opieka medyczna dla całej rodziny, karta multisport, oraz bogaty pakiet socjalny
- Dostęp do najnowszych technologii, zaplecza technicznego oraz pełne wsparcie i szkolenia
- Elastyczny czas pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 – letnie doświadczenie w pracy n a analogicznym stanowisku w firmie z branży technicznej/przemysłowej/w sektorze B2B
- Znajomość języka holenderskiego w stopniu biegłym,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista