Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim lub niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie informacji o zamówieniach do SAP, CRM
  • Fakturowanie sprzedaży
  • Dbałość o terminowość dostaw oraz zamówień
  • Informowanie klienta o nowych produktach
  • Nadzór nad płatnościami
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami

Oczekiwania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego oraz angielskiego
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Umiejętność wystawiania FV w SAP - mile widziana

W zamian oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Liczne szkolenia rozwijające umiejętności i wiedzę
  • Ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny finansowany przez pracodawcę
  • Kartę uprawniającą do korzystania z aktywnego wypoczynku

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry