Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, jednego z liderów w branży papierniczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Specialist with Czech.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- komunikacja z Klientami w języku czeskim (telefon, e-mail)
- wsparcie Klientów w zakresie terminów dostaw i statusów zamówień, cen, płatności i reklamacji
- księgowanie zamówień zgłoszonych przez Klientów w systemach ERP (SAP, AS400, VAX lub Ciclocom)
- bieżąca aktualizacja danych dotyczących zamówień i zgłoszeń od Klientów w systemach
- koordynacja dostaw i rozwiązywanie problemów związanych z dostawami wraz z zespołami logistycznymi współpracujących firm
CZEGO OCZEKUJEMY?
- znajomości języka czeskiego minimum na poziomie C1
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - min. 1 rok
- mile widziana dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemami ERP (SAP, AS400, VAX lub Ciclocom)
- umiejętności pracy pod presją czasu
CO OFERUJEMY?
- zatrudnienie na pełen etat oparte na umowie o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (online + w biurze mieszczącego się na Okęciu)
- elastyczne godziny pracy
- praca w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku
- przyjemna atmosfera pracy w kulturze opartej na wartościach
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju zawodowego + bonus roczny!
- kartę sodexo, pakiet medyczny oraz kartę sportową
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.