SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA z j. czeskim/rumuńskim/węgierskim/hiszpańskim/ francuskim/niemieckim
Miejsce pracy: KrakówArmatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań:
Do Twoich zadań będzie należeć:
- udzielanie pomocy Klientom w uzyskaniu odszkodowań od linii lotniczych,
- gromadzenie niezbędnych informacji od Klientów,
- aktualizowanie danych Klientów,
- odbieranie połączeń przychodzących od Klientów,
- realizacja połączeń wychodzących do Klientów starających się o uzyskanie odszkodowania od linii lotniczych.
Co jest dla nas istotne?
- dobra znajomość jednego z wyżej wymienionych języków - min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- stabilność zatrudnienia,
- profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Krakowie.