Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. Angielskim - Legnica
LegnicaSpecjalista ds. Obsługi Klienta z j. Angielskim - Legnica
Legnica
NR REF.: 1157709
Dla naszego klienta, firmy z branży automotive zlokalizowanej w Legnicy poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi klienta z j. angielskim.
W nowej roli będziesz pierwszym punktem kontaktowym oraz ekspertem w zakresie tematów i zadań związanych z obsługą klientów firmy. Do twoich obowiązków należeć będzie odpowiadanie na zapytania telefoniczne, mailowe, przetwarzanie i monitorowanie zamówień, wsparcie procesu reklamacji. W codziennej pracy będziesz współpracował z takimi z działem jakości, logistyką, zakupami.
Idealny kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w pracy w j. angielskim (tj. obsługa klienta, administracja lub innych pokrewnych). Mile widziane są osoby bez uprzedniego doświadczenia – ponieważ klient zapewnia szkolenie mające na celu wdrożenie w obowiązki. Poszukujemy kandydatów kontaktowych, posiadających odporność na stres i dobrą organizację czasu pracy, gotowych na pracę z telefonem. Cenione jest nastawienie na klienta, proaktywne działanie oraz umiejętności priorytetyzacji obowiązków. Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - mile widziana znajomość takich języków jak: niemiecki, francuski, rosyjski lub czeski. Praca odbywać się będzie stacjonarnie w Legnicy, po okresie próbnym możliwość pracy w systemie hybrydowym.
Oferujemy zatrudnienie od zaraz na okres 6 miesięcy z możliwością długofalowej współpracy . Ponadto, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku i szybkiego rozwoju pod okiem doświadczonego Team Leadera oraz innych członków zespołu.
Legnica
NR REF.: 1157709
Dla naszego klienta, firmy z branży automotive zlokalizowanej w Legnicy poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi klienta z j. angielskim.
W nowej roli będziesz pierwszym punktem kontaktowym oraz ekspertem w zakresie tematów i zadań związanych z obsługą klientów firmy. Do twoich obowiązków należeć będzie odpowiadanie na zapytania telefoniczne, mailowe, przetwarzanie i monitorowanie zamówień, wsparcie procesu reklamacji. W codziennej pracy będziesz współpracował z takimi z działem jakości, logistyką, zakupami.
Idealny kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w pracy w j. angielskim (tj. obsługa klienta, administracja lub innych pokrewnych). Mile widziane są osoby bez uprzedniego doświadczenia – ponieważ klient zapewnia szkolenie mające na celu wdrożenie w obowiązki. Poszukujemy kandydatów kontaktowych, posiadających odporność na stres i dobrą organizację czasu pracy, gotowych na pracę z telefonem. Cenione jest nastawienie na klienta, proaktywne działanie oraz umiejętności priorytetyzacji obowiązków. Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - mile widziana znajomość takich języków jak: niemiecki, francuski, rosyjski lub czeski. Praca odbywać się będzie stacjonarnie w Legnicy, po okresie próbnym możliwość pracy w systemie hybrydowym.
Oferujemy zatrudnienie od zaraz na okres 6 miesięcy z możliwością długofalowej współpracy . Ponadto, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku i szybkiego rozwoju pod okiem doświadczonego Team Leadera oraz innych członków zespołu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.