Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/06/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim i j. francuskim

Wrocław, dolnośląskie

Devire

Opis stanowiska pracy

W zawiązku z dynamicznym rozwojem dla naszego Klienta szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim oraz językiem francuskim.

Zakres obowiązków:

  • Całościowa obsługa Klienta zagranicznego
  • Dbanie o utrzymanie jak najlepszych relacji z Klientem
  • Nadzór nad zamówieniami (CRM oraz SAP)
  • Fakturowanie sprzedaży, kalkulacja cenowa
  • Dbałość o terminowość dostaw, zamówień oraz kontrola płatności

Nasz klient oferuje:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku umożliwiającym rozwój zawodowy
  • Liczne szkolenia rozwijające umiejętności oraz wiedzę
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe) 

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz francuskiego
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry